Verzenden & retourneren

De verwachte levertijd van een bestelling is

Bestellingen die op werkdagen voor 15:30 uur worden geplaatst zullen dezelfde dag nog worden aangeboden bij PostNL. Bestellingen die na deze tijd worden geplaatst zullen de volgende werkdag worden verzonden.

Nederland: 1-2 werkdagen.
Duitsland: 2-3 werkdagen
België : 1-3 werkdagen.

De verzendkosten

Binnen Nederland: €2,95 – Bestellingen boven €35,- worden geheel gratis verzonden.
Internationaal: €9,95 – Wij verzenden alle bestellingen buiten Nederland met de pakketpost en een handtekening voor ontvangst om zo vermissing, diefstal en hierdoor opgelopen langere verzendtijd tegen te gaan.

Pakketpost

In het geval van een pakketpost-bestelling ontvangt u van ons uiteraard altijd per e-mail een track & trace code zodat u zelf de status van uw zending kunt achterhalen.

Onze pakketpost-bestellingen worden standaard verzonden met de optie ‘handtekening voor ontvangst’. Indien u een bestelling plaatst en overdag elders aanwezig bent kunt u het pakket het beste op een adres laten afleveren waar tijdens kantooruren altijd iemand aanwezig is. Omdat het afleveradres mag afwijken van het factuuradres kunt u dit op het moment van plaatsing van uw bestelling aangeven bij het veld “Afleveradres”. Indien er niemand aanwezig is op het afleveradres, dan kan de vervoerder het pakket helaas niet afleveren.

Wij leveren geen bestellingen af op een postbusadres.

Pakjegemak

Ook is het mogelijk om een pakketje te laten bezorgen bij een postkantoor. Dit staat bekend onder de ‘Pakjegemak’ dienst.

Kies uw PakjeGemak locatie

Zodra u bij Just Smoke Green uw bestelling plaatst kunt u kiezen waar de zending naar toe moet worden gestuurd. U kunt kiezen voor een huis/werkadres, maar ook voor een PakjeGemak locatie. Op basis van postcode, plaatsnaam of regio worden de dichtstbijzijnde locaties getoond, inclusief openingstijden. U maakt een keuze en vervolgt het bestelproces op de website.

Servicekaders

Van toepassing zijn de servicekaders zoals u die kent van TNT Post Pakketservice. De overkomstduur is in de regel 24 uur. Na verzending van het pakket, kan het de volgende dag na 16:00 uur afgehaald worden.



Retourneren van een defecte producten

Omdat het kan voorkomen dat het door u aangeschafte product een mankement of defect vertoont kunt u hier de te volgen procedure nalezen met betrekking tot het retourneren van een product.

  1. Meldt uw probleem, tot uiterlijk 1 dag na ontvangst van uw bestelling, eerst via info@justsmokegreen.nl
  2. Vermeld uw ordernummer.
  3. Wacht met retourneren van uw product totdat u een antwoord van ons heeft ontvangen met betrekking tot de retourprocedure.

Door u bestelde en/of verzonden artikelen, die verloren zijn gegaan tijdens de verzending, worden niet vergoed.
U dient hiertoe zelf de vervoerder aan te spreken.

Zodra de producten uit handen zijn gegeven aan derden kunnen wij niet meer aansprakelijk gehouden worden voor eventueel verlies of beschadiging van deze producten.

Uitgesloten van retournering zijn:

Liquids
Producten anders aangeschaft dan via onze webshop.
Producten die beschadigd zijn door verkeerd gebruik.
Shishapennen
Clearomizers 

Liquids vallen onder bederfelijke waar en kunnen tevens vanuit hygiënisch-, maar ook vanuit veiligheidsoogpunt, niet geretourneerd c.q. omgeruild worden.
U als klant dient de zekerheid te hebben dat al onze liquids ongeopend bij u arriveren zodat wij de kwaliteit kunnen waarborgen.

Retourneren van producten.

Voordat u een product naar ons terugzendt, dient u allereerst (altijd) een retour aanvraag in te dienen. Waarna u een Retournummer ontvangt. Hiervoor kunt u telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen. U kunt retour zenden na ontvangst van een Retournummer. Deze procedure is belangrijk zodat wij de retourzending snel kunnen administreren en afhandelen. Zonder deze autorisatie behouden wij ons het recht voor een retour zending te weigeren.

Bij het retourneren van producten dient u de volgende regels in acht te nemen:

Alle producten dienen in degelijke verpakking met alle toebehoren te worden teruggezonden. U bent zelf verantwoordelijk voor eventuele schade of vermissing tijdens het transport naar ons. Voor niet-correct verpakte producten wordt minimaal €20,00 excl. BTW aan her- verpakkingskosten in rekening gebracht.

Houd u rekening met het volgende;

- U dient het pakket aan de buitenkant duidelijk te voorzien van uw gegevens en Retour nummer.
- U dient een kopie van de factuur mee te zenden.
- U dient de verzend- en verzekeringskosten te betalen.
- Indien een klacht/storingsmelding niet terecht blijkt te zijn, worden verzend- en onderzoekskosten, €15,00 exclusief BTW in rekening gebracht.

Na ontvangst van uw product zenden wij u een ontvangstbevestiging per e-mail en wordt u geïnformeerd over de status van de afhandeling.

Wanneer ontvang ik het ter reparatie aangeboden product weer retour?

Wij ontvangen het door u verstuurde product meestal 1 á 2 dagen nadat u het verzonden heeft, aan het eind van de dag. De eerstvolgende (werk)dag kijken we uw product na, repareren deze of bepalen dat het product vervangen dient te worden. In de regel proberen wij de services binnen 5 werkdagen uit te voeren.

Mogelijke uitzonderingen daarop zijn dat het benodigde onderdeel niet op voorraad is waardoor u helaas iets langer op uw onderdeel zult moeten wachten. Producten die u op donderdag verstuurd worden vrijdag aan het eind van de dag door ons ontvangen. Uw service zal daarom pas de volgende werkdag worden uitgevoerd.